Top Margin

Kreatywne konsultacje

Bottom Margin

W wielkim skrócie to sympatyczne i intensywne rozmowy dotyczące tematu, który akurat Cię gryzie. Mogą przebiegać w różny sposób, w zależności od tego, czego akurat potrzebujesz.

Bottom Margin


Bardzo często przybierają formę burzy mózgów, podczas której wspólnie przegadujemy dany temat. Podczas takiego procesu często gęsto powstają super pomysły, na które samemu ciężko jest wpaść.

Kilka razy zdarzyły mi się też luźne pogaduchy przy onlineccino, wymiany doświadczeń, wylewanie gorzkich żali, na czym to internet stoi itp. Za każdym razem skutki spotkania były podobne – czadowe pomysły na dalszy rozwój.

Drugą najczęściej wybieraną formą są konkretne rozmowy, podczas których dostajesz odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania, dzięki czemu rozwiejesz swoje wątpliwości.

Konsultacje mogą też przybrać format mini szkolenia z interesującego Ciebie zakresu.
Pańcia Galancia

Bottom Padding

Bottom Padding

Umów się na niezobowiązujące pierwsze spotkanie - ograniczona liczba miejsc w miesiącu.

Bottom Margin

Top Margin

ZNASZ KTÓRĄŚ Z TYCH SYTUACJI?

Bottom Margin

Jeśli któraś jest Ci bliska - spotkajmy się na niezobowiązującej rozmowie.
Nie zwlekaj z umówieniem się! Liczba miejsc na pogaduchy przy kawce jest ograniczona!

Bottom Margin

testimonial Image

Zmotywowana, ale zagubiona

Piękny i słoneczny poranek. Siadasz z kubkiem swojej ulubionej kawy/herbaty/soku/szejka/smoothie/wina (bo czemu nie – dorosła jesteś) przed monitorem. Myślisz sobie: „TAK! TAK! I jeszcze raz tak! To jest ten dzień! Dzisiaj zawojuję świat!”. Odpalasz kompa i… Słychać świerszcze. Za oknem przetacza się symboliczny krzak rodem z westernu. Pustka. Null. Nic. Zero. Miałaś nastawienie, miałaś plan. Miałaś przenosić złote góry, budując swoje imperium, a zamiast tego siedzisz i myślisz, co właściwie masz zrobić i jak? Od czego zacząć? Gdzie?

testimonial Image

Chaotyczna działaczka

Budzisz się z głową nabitą milionem pomysłów. To jest TEN DZIEŃ. To dzisiaj usiądziesz i zaczniesz w końcu konkretnie działać. Oooo taaak… Dzisiaj jest DZISIAJ i choćby skały srały – zrobisz to. Siadasz przed kompem z dawką mocnej kawuchy/herbaty/soku/szejka/smoothie/wódki (ej dobra… fuj…). Odpalasz dziada i lecisz z koksem. Fejs wygląda nieźle, coś może poprawisz, ale w sumie poprawiłaś i teraz na Insta przydałoby się w takim razie może zmienić kolory. Ale po zmianie kolorów coś nie gra z www. Zaraz, zaraz! Wpis na blog. Siadasz i piszesz. Tylko o czym? Nieważne. Trzeba napisać coś. Dobra, jest. To teraz trzeba ogłosić światu, że ten wpis już jest. Info na fejsie poszło. Na Insta poleciała relacja o nowym wpisie na blogu. Ale może jeszcze trzeba relację na fejsie. A co z grupami? Tam też ludzie się muszą dowiedzieć o blogu. Może ustawić reklamę na niego? A może na post? Na relację? WTF!? Co robić? Co robić?

testimonial Image

Drążąca temat po omacku

Siadasz do kompa. Wczoraj usłyszałaś magiczne hasło. CONTENT. CONTENT is king. Tylko co to w sumie jest? Szukasz. Trafiasz na minimal writing. To ma sens. UX writing i robi się skomplikowanie. Wpis na blog musi być wartościowy i mieć właściwy układ, budować napięcie, wypunktowania, pogrubienia, początek, rozwinięcie, zakończenie – spoko. Wpis do social mediów powinien mieć zakończenie, początek, rozszerzenie… WTF? Co z tą kolejnością? OK, chyba jakaś pomyłka. Czytasz dalej. Wpadasz na hasło: język korzyści. Lecisz dalej – nie mów o firmie, mów o kliencie. Serio? Jak nie mówić o sobie, jak mówisz o sobie? Branding, design thinking, persona, creative writing, SEO, key words, #! BOOM! Mózg na ścianie!

testimonial Image

Mająca pomysł, ale nie znająca drogi realizacji

Kminisz. Ostro. Masz pomysł. Wiesz, że to będzie Twój strzał w dziesiątkę, ale nie do końca wiesz, jak wyklarować ten pomysł. Chcesz go zrealizować, ale nie wiesz, którędy droga, ani czy powinien wyglądać dokładnie tak, jak myślisz? Tak, czyli właściwie jak? Może lepiej jednak, żeby wyglądał inaczej, opisać go inaczej, pokazać inaczej. A może jednak pierwszy pomysł był dobry? Nieee… Już wiesz! Spróbujesz tak! A może nie?

Bottom Margin

Bottom Margin

Bottom Padding

To co? Niezobowiązująca
kawka/herbatka/soczuś?

Bottom Margin

Top Margin

NADAL MASZ WĄTPLIWOŚCI?

Bottom Margin

Dla kogo są konsultacje? 

Dla kobiet głównie. Chyba, że jesteś płci męskiej, nie przeszkadza Ci złożoność kobiecego mózgu i nie boisz się labiryntu babskich myśli.

W każdym razie, jeśli:

  • jesteś na początku swojej drogi i chcesz poszerzyć horyzonty;
  • szukasz nowych rozwiązań i pomysłów;
  • chcesz iść do przodu, ale nie wiesz, którędy;
  • wprowadzasz na rynek nowy produkt;
  • działasz już jakiś czas, ale chcesz coś zmienić, żeby zbliżyć się do potencjalnego klienta;
  • masz milion pomysłów na minutę, wiesz co w trawie piszczy, ale nie do końca słyszysz, w którym kościele dzwoni;
  • działasz chaotycznie i trochę na ślepo;
  • potrzebujesz burzy mózgów dotyczącej danego tematu;
  • potrzebujesz przegadać jakąś przeszkodę;

to moje konsultacje są zdecydowanie dla Ciebie.

Dla kogo NIE są moje konsultacje? 

Pamiętaj, że nawet jeśli odnajdujesz się w poniższych opisach, a mimo to chciałabyś skorzystać z konsultacji – śmiało odzywaj się do mnie. Zawsze możemy próbować coś zdziałać. ZAWSZE!

  • Dla osób, które zrobiły już milion kursów PRowych, marketingowych, copywriterskich, graficznych, storytellingowych itp. (chyba, że potrzebujesz przegadać swój pomysł, a nie zdobywać nową wiedzę).
  • Dla osób, które są totalnie na „NIE” w podążaniu za wciąż rozwijającym się trendem social mediów i nie mają zamiaru nic zmieniać, bo nie i już.
  • Dla osób oczekujących cudu od samej rozmowy i słuchania.
  • Dla osób, które boją się usłyszeć słowo „dupa” lub jakieś brzydsze z ust baby.
  • Dla osób oczekujących głębokiej technicznej wiedzy i informacji.

Top Margin

Bottom Padding

Może masz jakieś pytania?
Z chęcią na nie odpowiem!

Bottom Margin

Top Margin

CO MOŻEMY KONSULTOWAĆ?

Bottom Margin

Top Margin


CONTENT DOBRANY DO ODBIORCÓW

Bottom Margin

Top Margin


DOBÓR KANAŁÓW SOCIAL MEDIA

Bottom Margin

Top Margin


KREATYWNA BURZA MÓZGÓW

Bottom Margin

Top Margin


SPÓJNOŚĆ WIZERUNKU

Bottom Margin

Top Margin


DOBÓR GRUPY DOCELOWEJ

Bottom Margin

Top Margin


PRZYJAZNY UKŁAD WWW

Bottom Margin

Top Margin


DZIAŁANIA ORGANICZNE W SIECI

Bottom Margin

Top Margin


TWORZENIE PERSON WYMARZONYCH KLIENTÓW

Bottom Margin

Top Margin


JAK SIĘ ODNALEŹĆ W CHAOSIE

Bottom Margin

Top Margin


JAK NIE ZWARIOWAĆ TOTALNIE

Bottom Margin

Top Margin


LOGISTYKA KREACJI WSZELKIEGO RODZAJU

Bottom Margin

Top Margin


TO MIEJSCE NA TWÓJ TEMAT

Bottom Margin

Top Margin

Cennik

Top Margin

Wszystkie cyferki poniżej podane są netto. Wystawiam faktury VAT.
Przedłużenie rozmowy — każde rozpoczęte pół godziny to + 60 zł.

Top Margin

Kreatywne Konsultacje
Z DOSKOKU

O co kaman? Pilne spotkanie online lub telefoniczne, żeby przegadać coś już teraz i natychmiast, usłyszeć opinię, cokolwiek.

 Co dostajesz? Raport z rozmowy, ewentualne dodatkowe materiały
i informacje po spotkaniu na mail

Ważne! Minimalna kwota to 70 zł (za rozmowę krótszą niż 0,5 h)

Kreatywne Konsultacje
BEZ SPINY

O co kaman? Konsultacja online dotycząca wcześniej ustalonego tematu. Czas trwania 1,5 h.

 Co dostajesz? Mój research do tematu, przygotowanie ewentualnych materiałów do spotkania, mail podsumowujący spotkanie wraz z ewentualnymi dodatkowymi informacjami.

Kreatywne Konsultacje
NA WYPASIE

O co kaman? Konsultacja online dotycząca wcześniej ustalonego tematu. Czas trwania 1,5 h.

 Co dostajesz? Wszystko to co w konsultacji BEZ SPINY + wsparcie mailowe (dotyczące omawianego tematu) przez tydzień roboczy po konsultacji (maksymalnie jedna odpowiedź mailowa dziennie).

150 zł / h

200 zł

Pakiet 2 konsultacji 360 zł

350 zł

Pakiet 2 konsultacji 600 zł

Bottom Margin

Bottom Padding

Umów się i bądź krok do przodu!
Po co zwlekać!

Top Margin